27/12 10

Julen kom o gick.

Vi firade här hemma, så pappa o mina 2 systrar o min bror samt svärmor o G:a mormor firade med oss.

Länge sen de var min tur eller våran tu att ha Julen, Så massa mat lagades i köket.

Vi började dagen i Kyrkan, Där de spelade upp julkruppan, Barna satt så snällt hos morfar :)

Vi kom hem efter vi handlat lite snabbt, började med maten medans pappa o min syskon hämtade g:a mormor.

Vi åt, kolla kalleanka, kaffe och sen kom äntligen tomten, med massa packet. O Visst man firar för barnen, men visst är de roligt när man får packet, dock inte lika många som när man var liten.

Barnen hade roligt och var glada för sina nya leksaker.......

I dag var vi hos barnmorskan, hade en annan då våran var Julledig, tycker bättre om henne, men känns lite sent att byta nu. Hon hade mer tåla mod än min vanliga, o fast barnen var med o skulle kolla, hjälpa och fråga, så var hon så trevlig o tog de med ro.
Huvdet är fixaret, o hjärtljuden på 145.

Ska åka skriskor i morgon, o nu måste jag lägga barnen igen, de de har gått upp för att leka........


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0