1 December 2010!


Så var de första december och 23 dagar till Jul! Oj vad tiden går fort. De är även mindre än 2 månader till liten tittar ut. Var på Ultrljud i dag och Allt såg bra ut, liten vägde 2.1kg ungefär. Lite större är normen.

Barnen var hos farmor så jag passade på att köpa Vinterskor till mig, eller de blev stövlar. Tycker de är så svårt att hitta o köpa skor o kläder till mig. Vill hellre köpa till barnen.
Dessa skor blev de:





På skokanonen för 550:- men hade 100:- rabbat på stämpelkortet. :)

I måndags var vi planering inför förlossningen. Fick prata med en Aourora Barnmorska. Ska ta ryggmärksbedövning och lite luftgas, men de ska hålla kolla så jag inte tar förmycket :)

Sen ska jag fråga på min Barnmorska om jag får låna en Tens. Man sitter med en dosa under de första värkarna som är kopplad till plattor som man sätter på ryggen och eller i gymskana, blir som massagen, som man kan ha hemma innan man åker in och även på Förlossningen så klart, varvat med riskuddar.

I morgon är de dax för kontroll........

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0