27 Agusti 2010

Har nu nattat barnen, eller de ser på varsin film i sina rum så hoppas de slocknar snart, så jag kan gå in o städa i deras rum. Nej de vaknar inte, har de väl somnat, så sover de. ;)

Börjar känna av gravititen nu känns som all energi bara är borta, o jag inte sovit på flera veckor. Men men måste städa o plocka i ordning till kalasen i helgen. Lill tjejen fyllde 4år i Onsdags, så i morgon kommer släkten och på Sön har vi ett litet barnkalas.

Har ju börjat min praktik nu, i förskoleklass o fritids, så hoppas på mycket vik nu, så jag slipper "jobba gratis" Visst får ju aktivites ersättning, men de räcker ingen stans. Specielt inte denna mån, när allt ska köpas in till Skola o dagis. Extra stövlar, mera kläder ect..... Ja ni med barn vet ju.

Så har man skolbarn nu. Min Stora(lilla) pojke har ju börjat skolan nu, första veckan. :) Tänk vad tiden går fort var ju inte länge sedan han låg i min mage.


Hoppas ni får en fin helg så ska jag snart, börja damsuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0