Fredagen den 13 Januari

Vad tror ni är fredag den 13:e en otursdag?

Våran dag började som vanligt, lelle fixade o lämnade Mario på skolan, Jag var jätte trött tränar ju max (så tungt de går) o tränade i går, så hade en sådan träningsvärk. Vendela och William fick frukost o jag försökte undvika att gå upp. Men efter nio någon gång var jag tvungen att gå upp, då William inte alls var med på att leka med Vendela utan skulle vara hos mamma, när hon (jag) bär runt honom. :) Tog mig själv frukost, o runt 11:00 hade jag tagit på barnen, eller Vendela gör ju de mästa själv, Så fick hundarna ut o röra på sig. Lelle kom ut och vi gick till Lekparken för att leka av oss lite. :)

Hämtade Mario strax innan 12 då han skulle på astmakontroll, gick hem o Vi tog lite snabb lunch o åkte.
Tyvärr vissade Mario världen att astman är tillbaka, så i slutet av Januari ska vi träffa en läkare. Barnsjuksköterskan vi träffade i dag var kanon, han pratade på ett sätt så Mario var med på noterna, han tog sig tid att fråga på alla tusen frågor, o lätt Mario vara med o förbereda vissa moment, topp betyg till han.......

Fick ett telefonsamtal o ska på anställningsinterljuv om 2veckor. Hmm jag ska ju vara hemma med mina barn.
Får jag jobba kommer de att gå att lösa o William behöver inte börja på dagis. Lelle kommer att gå ner i tid och vi löser allt då.

Kaninerna är matade barnen utfodrade eller var de tvärtom? ;) Hundarna ska snart ut igen.......
Sen blir de tv o slapp resten av kvällen..........

Så här tränade jag i går:


Cycklade 10min
10min promenad gå band

Knäböj 5*5 maxade på 60kg länge sedan man körde o kommer inte ihåg mitt gammla rekord men helt klart nöjd. Bröst 5*5
Mage/framsidan 5*5 maxade på 80kg.
Axlar 5*5 80kg maxad
mage med hantarlar sida 5*5
Rygg (någon maskin man satt i o tryckte upp en rulle. maxade 80 kg (tror jag)

En rolig grej när jag vägde mig innan träningen vägde jag.....
Men kom på när jag tränade att jag vägde mig med skona, vägde mig igen efter o vägde 3kg mindre, så är vågen knäpp eller tränar man bort så mycket under träningen? för att sedan få tillbaka dessa kilon? någon som vet?

Fick även hoppa in o jobba i onsdags o farmor fick hoppa in de två timmarna som blev i mellan jag slutade o lelle får till jobbet, de strullar o grejar så på lelles jobb o ändar sådant som är bra till något mycket sämre så lelle ville inte ringa in o krångla mer än han behövdes.......

Nä i morgon är de skola, så bussen dit i morgon bitti. :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0