9/1 2011

Nu var de sista dagen innan mario ska till skolan, vilket betyder Välkomen rutiner ;)

Var på gymmet i dag, så skönt o nu har jag bestämt mig.

Mån gym tis pass Bouse onsdag långpromenad tor gym och lördag långpromenad, Vilo dagar fre o sön, man går kortare promenader för hundarna ska ut o barnen till skola/dagis o öp. förskolan. För nu ska jag gå ner i vikt, ska även försöka följa denna lista över mat så med m eller l är nyttig mat ja ni ser själva när man går in på länken.

Kommer att skriva om min träning kost o hur de går att gå ner. (orka ha två bloggar :))
Men kommer inte skriva min start vikt de vågar jag inte kanse senare. Men skriva om o hur mycket jag går ner i vikt o hur många cm man minskat runt midjan.
Äfter som jag tränar kommer ju en del fett bli muskler o muskler väger mer än fett, men de vet ni vel redan :)

Så här blev träningen i dag

Cyckel 15min - Tack gud för att de finns tv i cycklarna.
bröst- 5*5 (kommer snart lära mig vad övningen heter egentligen)
Axlar 5*5
lår fram 5*5
lår bak 5*5
Mage 5*5
rygg 5*5
en maskin som tar hela överkroppen 5*5

Detta tog ungefär en timme. Vendela såg på katten Gustav under tiden i film rummet.

Så Önska mig lycka till!

Idag har vi haft en riktig pyssel dag men pärlor så har en del pärlplattor att smälta.

William mår myckat bättre nu men vågar inte äta som han borde, just nu lever ungen på kex, välling o bebis Yougert. Men en ny dag i morgon o ska göra ännu ett försök att få ungen att äta lite mer i mat väg. *Älskade lilla vän* Han har säker gått ner något/några kilo som måste upp.

Mario min stora kille



Vendela min stor Tjej




William min lilla/stora kille



Nä nu ska jag göra något jag inte får överaska Älsklingen med väldigt sen middag när han kommer om en stund från jobbet!!!

God natt o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0