15/2 2012

Gymmet i dag

Cross 10min
Cyckel 10min

ben bak 5X5
ben fram 5X5

rygg 5X5 15kg

Planka 3X10sek


Vendela var med o träna o de är så skönt, måste skaffa hem en cross eller cyckel o köra på här hemma i Vardagsrumet. Då kan jag ju ta ett pass på kvällen åxå. ;)

Lelle fick ta ut snöslunga i dag.

Mario kom hem från en kompis nu så jag tog en pause i bloggade.

Svärmor kom i går o är i kvar tills fredag.......

Vi har även varit o handlat i dag med. Av någon anledninga har barnen o lelle börjat drika mjöl så 2liter om dag kan de gå åt här. Måste lära mig handla mer mjölk, så man slipper springa till affären igen. ;) Eller skaffa mjölkmaskin som familjen i annorlunda. :)

På måndag blir de dax för klippning för hela familjen, jag o Vendela har inte klippt oss på jätte länge, då de inte blivit av o Vendela vägrat hon ska ju ha lika långt hår som Rapulsen. Men nu så :)  Jo jag hittade en Rapulsen peruk på leksaksaffären som gjorde att hon ändrade sig.


Kram

Kommentarer
Postat av: David Phillips

Bra jobbat tjejen!

2012-02-27 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0