18/9 2011

Har idag varit med Mario på simskolan, nsta gång kommer någ jag o William bada åxå. William blev lite fundersam när bara Mario fick bada. ;)

Vendela och Lelle var på ridskolan, så i dag har vi haft fullt upp.

Nu ska jag o Mario äta lite lunch,de andra åt hos farmor. Så får de bli en städdag idag.
Igår var vi på Öppethus på Uddetorpsskolan, barnen sprang runt där och kolla in alla djuren. Vi tog en lång promenad dit o hem. :)

Tränade även på l fm. Perfekt att börja dagen med träning, man blir myckwt piggare då. I morgon ska jag på ett pas på gymmet Aftodace åå vad jag längtar :)


Hoppas ni har de bra så ska jag försöka skriva mer senare. ;)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0