30/10 -11

Idag hade Mario Simskolan, o de blev så att hela familjen var med, då Vendelas ridskolefröken ramlat av en häst på morgonen o fått hjärnskakning. Vi får hoppas att de inte blev något mer o hoppas att hon mår bra.

Väninan J o hennes dotter I var på besök vi fikade, käkade kvällsmat, barnen lekte o vi pratade o hade trevligt.

I morgon ska jag jobba, bussen går 6.20 blä blä orka gå upp så tidigt. Samtidigt som jag Älskar mitt jobb, blir de lite dubbel moral, lämnar mina barn för att ta hand om någon annan småttningar, så de kan jobba. Mån o tisdag är ju lelle hemma, men tor o fredag tar farmor över, så jag har barnvakt för att ta hand om någons annan unge.

Vill ju jobba med små barn, o gillar de verkligen, men ni förstår säker hur jag menar. O pengarna behövs ju nu till Jul o en trasig bil som måste lagas.

William Kryper nu förfull vilket är så mysigt, han har hunnit bli 8månader, oj vad tiden går fort. Mario var 9,5månader o Vendela 10månader så där slog han sina syskon. ;)

I morgon börjar höstlovet, Alla barnen är hemma. I morgon Ska de med ena mostern o ena morbrodern en kompis till lelle och lelle då till Äventyrsbadet, är så avis vill ju åxå bada. ;)

Tisdag ska lelle o alla barnen till Öppna Förskolan på barnrytmik, är ju för Vendela men är de lov så här de.


Nä ska försöka sova nu upp tidigt i morgon, tur att man får frukost på jobbet.....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0