16 November 2011

Tänk om ett par Veckor är de 1advent, var tar tiden vägen?
Vad brukar ni göra? i år har vi 2födelsedags barn att Fira, Min syster som fyller den 25:e o Mario som fyller den 28:e så den helgen är de kalas både släkt o barnkalas. Samtidigt brukar vi ju gå på tomtepard. Så måste vi till ikea o köpa Julklappar, vill helst till ullared men får se, hur vi gör.

Barnen är nu på skola å dagis, William sitter här o leker medans jag bloggar lite, kollar fac o mail.
Ska försöka ta mig till Gymmet när William ska sova middag snart, hoppas bara han vill de. ;)

Får jag bjuda på denna bild?
William 8månader!

Har även ett familljekort men har den inte i datorn ännu.

Är så les på några av våra vänner, de har vi flera tillfälle lovat grejer som de sedan drar sig ut o sen när vi träffas är allt som vanligt, man blir sviken för att sedan låsas som ingen ting. Vill inte skriva vad fall dessa läser min blogg, men måste ta itur med detta snart. Hur säger man upp en lång bekanskap? Vi kommer ju ändå träffas på olika platser så de är ju inte de lättaste.  Hur skulle ni göra?

Nä ska aktivera min bebis nu ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0