26/5 2011- Mamma är sjuk. (jag)

Har legat sjuk sedan i måndags, 40,3grader i feber som mest. Började känna mig lite konstig framot måndags kvällen. lelle skrattde  lite när jag sa att jag hade någ feber, så jag tvinga in honom från trädgården för att vissa min temp. Han fick någ inse att Jag inte skulle klara William själv eller de andra barnen heller för den delen. så han är nu hemma o för vårdagar fru. ;) Han är pappa ledig.

Han har rätt optimist då han tror att William ligger snällt någon stans medan han ska städa lagar mat tvätta eller lägga in disk. ;)

Jag var så varm så mjölken dunsta ;,,,( Så han fick tillägg lite då o då när mjölken tog slut. Men i dag verkar de som om de kommit igång. ;)

Var på begravning i dag. En Äldre granne från när jag var liten.
Nu håller vi på med de sista med dopet, hoppas nu att de blir lyckat..... fast har ont i min hals, ena örat o huvdet spräng snart, sen gör min nacke ont. Tycker faktiskt de är lite synd om mig. ;)


Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0