1 Maj 2011

I dag hade vi ett extra barn. F med oss ut till Morfar, hon var lite ovan med alla dofter, men de glömde hon snart o var med o matade hönor, getter o får med lite bröd. Flickorna lekte bra. Mario hjälpte morfar att sätta upp nya stolpar i hagen och sen att mocka hos kona.
Jag satte ihop lite kaniner så hoppas nu på små söta ungar om en månad.

Var o kolla på vår elden igår.

Mario o Vendela i en koja intill Vårelden!!!

Lelle o William vid vårelden!!!!

William nybadad o ny masserad!!!!

William älskar att få babymassagen, de lyser om honom när han inser att de är dax. :)
William är mer framåt nu, vill vara med och söker kontakt, jollrar o skrattar. Vill även sitta upp för att inte missa något, I sjalen ska han sitta framåt för att se den stora världen. *Mamma älskar dig hjärtat*

Vendela har kommit in i någon trots nu. 5årstrotset??? Hon är extra mammig, o blir jätte ledsen om de går imot henne eller att jag inte kan sitta hos henne i timmar. Förut har hon kunna säga varför hon är arg eller upprörd, men nu skriker hon bara, som när jag skulle ut med hundarna o jag satte på en film till henne innan jag gick, så skricker hon hjärt skärande efter mig. Mamma Mamma o tårana forsar. Hon ville inte följa med utan bara gråter o skriker, men jag måste ju gå även om de skär i ett mamma hjärta. Lugnt hon var inte ensam, pappa klippte gräset utanför, så honom så hon genom fönstret hela tiden. Morfar o Mario var i hagen utanför.

Tillsist ger lelle upp. O när vi kommer hem sitter hon o gosar med "pappa" o ser på film, o vill inte alls prata med mig, utan nu är hon pappas flicka. :) ♥♥

Nu har alla barna duchat/badat o  är nattade i morgon har vi två "möten" o en kompis till Vendela med mamma o syskon kommer, så måste städa lite nu....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0