15/3

Dagen började med att jag blev väckt av min far. Han ringde kl 06:08. Jag som skulle upp lite innan 7:00. Hmm
De var en ko som skulle kalva, så han vill jag skulle åka ut framåt morgonen och kolla så allt gick bra.

Var ute strax efter 9, då vi lämnat på skola/dagis. Mötes vi av något så underbart:



En alldeles nyfödd kalv. Så söt lite kviga.

En pigg lite sak, som vi fick hjälpa fram till sin mamma, här blir han ren slickad.

Vi har även bokat tid till Dopet. Då William ska få sina namn. Vi fick tid i slutet av maj. Min kusin ska baka smörgåstårtor, och ska se var jag kan beställa Vanliga tårtor.
Ska baka lite små kakor och mjuka.

I morgon ska jag på Lunch Dejt med kompisen T.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0