7 Juni 2011

Hinner knappt blogga längre som ni någ ha märkt, alltid är de något som ska göras.
Vi har redan hunnit bada 4ggr nu när de varit så varmt. William 2ggr, då han bli så varm, o är helt utslagen av värmen stackarn. Har lagt plast lakan  i vagnen, så där får han ligga alldeles naken, i skuggan. Inne är de alldeles för varmt att vara, så vi får försöka vara ute så mycket de bara går.

I dag så kom de regn, åska o blixtar massor, lite mysigt var de allt. Så nu väntas de regn fram till helgen. Vi han i allafall bada innan ovädret kom. :)

I morgon har Mario familjekväll i skolan, o Vendela på Torsdag. Sen går de nästa vecka innan de får sommarlov.

Kaninungar har de kommit med Gottisen Lina har fått närmare 10st. Har bara räknat lite grovt än så länge. Hoppas nu att Mellerudshonan Amfora vill ta sig.

Ska snart renovera mina markburar, så de börjar ge sig, de råkade stå ute hela vintern, skulle ha ställt in dem men snön han före.

Min pop solhatt kom i dag, som jag vann på tradera, Tyvärr var den lite stor, men nästa sommar kanse eller i slutet av denna. Får vi hoppas. :) fick den för 17kr plus frakt så de gör inte så mycket.


Nä ska snart baka ut mina syltkakor, då jag kryssade i ja på fika bröd skänkes till Marios familjekväll. Fikat säljs sedan till själkostnadspris, då pengarna ska användas till aktiviteter nästa vecka, vad de nu kan vara.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0