3Juni 2011

Började dagen på Öp. Förskolan Väninanan M o hennes Dotter F var där. O en mormor med sitt barnbarn plus en till med sitt barn, kan säga att de var rätt lungt, :)

Väninan M följde med hem då hon skulle på ett läkarbesök senare.

Har fått tillbacka den *s*tans mensen. Vill inte! Vet inte om mini pillerna skyndar på, men de är inget roligt. Sen har mensvärken tillbaka, Så nu har jag villat/sovit sen typ kl 18 till nu vid 23 tiden. Tycker synd om barnen, men William har sovit med mig och barnen har sett på fem myrer är fler än fyra Elefanter. :) Mario har somnat, men som Vanligt är Vendela upp.

Barnen tog ett längre bad i dag. :) tappade upp polen för ett par dagar sen, men de är nu först som Vendela har varit i riktigt länge o njutigt. Mario badade en lite sund, men han är inte riktigt ok, tror han är påväg att bli sjuk. Åt inte sin lunch, men några isglassar har slikit ner. Han brukar äta och man får stoppa honom, så något är de.

Lelle jobbar som vanligt till 1 i natt o i morgon från 9-15 trodde vi skulle ha långhelg men inte då. Men får ju ha honom hemma i 6veckor i sommar, så ska inte klaga. :)

När jag var sjuk förra veckan var ju lelle hemma o tog hand om barn o hem, o nu säger han att han beundrara mig, som gör de varje dag. haha tänk nästa sommar då han ska vara hemma hela sommaren, då jag hoppas på sommarjobb. Men de är ju kul att de uppskattas de jag gör, även om jag inte hinner så mycket mellan allt som ska göras. :)



Hoppas ni andra har en riktigt härlig lång helg.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0