21/6 2011

Idag tog vi en fika på Citygross, eller ja barnen tog korv m. bröd Gillar deras fika priser ;)
Passade på o storhandla, o införskaffa även en ny pickninkkorg/kylväska, då våra har get sitt.
Var även upp på Klädhuset för att införskaffa en solhatt till William, men de hade bara lilla o rosa, Hmm
Lämnade av barnen på Djurverstaden, o sa till fröknarna att inte låta mina busungar gå hem själva.

Så nu är jag lite barnfri, då William sover. Så istället för att tvätta, diska o städa sitter jag här... Eller jag har planerat att hänga upptvätten om en stund, innan jag hämtar barnen.

I dag blir de tackos till middag/lunch får de bli i dag.

Funderar lite på hur länge jag ska amma, vill ju inte han ska bli förstor, för då tror jag de blir svårare att sluta runt året? Delammar ju just nu, han får lite smakportioner o en flaska om dagen, då han blir arg på mina bröst eller suger i all evighet, då gör jag i ordning 120ml. De andra blev ammade till 6mån men de sista månaderna fick de endast 1 ggr om dagen, så så sett ammar jag ju Willam mer.

Nu hör jag att han ropar ska ditt så han får lite mat....


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0