16 Juli 2011

Vi startade dagen med att lämna Mario på skolan, åkte sedan ner till Kyrkan där de var skolavslutning.
Jätte fint, barna sjöng o några av de större barnen spelade sina instrument, fullt med folk var de åxå. Överallt. :)

Sen följde Morfar o Morbror Jimmy hem till oss och åt Jordgubbs tårta som jag bakat. De var tyvärr tvunga att dra då Min lilla syster barnas moster tar studenten i morgon o han hade en hel del att ta i tur med.
Lelle gick o la sig och barnen lekte i tältet, de bara älskar att leka i de. Av någon anldening så leker de att de sover o då ska alla kläder utan underkläder av. :)

Tyvärr håller lelles mobil på att ge sig, och de går inte längre fota med dem, så just nu har jag inga bilder. :(
Men här kommer en på William.

Så sött.

Gick till Netto o köpte korv, då vi åt korv med bröd till Lunch. 5kr för 10korvar.
Barnen varierade med att leka inne o ute, de fick även spela en timme, prinsses på ps2 Vendela håller på o lära sig. :)

Satte in fläskfelé o potaisgratäng i ugnen, och tog sedan med hundar o ungar till Vattentorn parken, där vi tränade med hundarna en stund, sedan gick vi till lekparken, ringde lelle som var hemma o sov o bad han kolla maten, den var klar och vi gick hem och åt. Min syster ringde och behövde hjälpa att kolla en hage då en kviga sprungit ut. När vi kom ditt hade kviga tatas sig in själv, men stängslet behövde lagas.

Åkte ut med trädgårds möbler till pappa då de kommer en hel del folk i morgon.

Nu har Lelle åkt till jobbet William sover och barnen ser påBananer i pyamas.

Så har min dag sett ut hur har eran varit???


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0