7Juli utflykt

Hej!
Idag åt vi en lite väl sen frukost, vågar inte skriva vilken tid men efter 10. ;)
Sen tog jag med alla barnen och hundarna och tog en sväng, förbi lekparken där jag o ungarna lekte i en halvtimme för att sedan forsätta hem. Barnen fick banan, när vi kom hem, jag gjorde i ordning saftflaskor o väckte lelle. Sen åkte vi ut till spiken, fika köpte vi en bod där, Räkröra bagetter till oss o räkbagetter till barnen. William fick lite mjölk, en barnmatsburk o lite tillägg, då han biter i bröstvårtan när maten inte kommer som han vill. Aj s*atans unge säger jag bara. ;)

Påvägen hem badade barnen o hundarna, jag o lelle stanade på land, såg lite kallt ut. Sen tog vi en promenad längs vännen. Men regnet kom och vi fick snällt gå tillbaka.





Nu ser barnen på bamse William sover, o jag ska med snart krypa till kåjs......


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0