10 Januari 2010

Var på koll i dag,
Magen var 38cm, så en cm har den växt sen sist.
Hjärtljuden låg på 136. Helt normalt fast den brukat ligga på 140- 148.

Sen kollade hon livmodertappen och den var till hälften utblånad, samt öppen som en fingerblomma. Hur mycket de nu är. Så nu får vi se när h*n vill titta ut. Hoppas jag slipper gå övertiden bara. Går jag över som Vendela får vi planera om en hel del.

11-13Februari är de Landsutställning i Vännersborg, till er som inte är kaninintresserade eller Kaninuppfödare är de den störrsta kaninutsällningen som arrengeras varje år. Ska ställa ut och då skulle de vara så typisk om jag ska ligga och föda den helgen. Ja ja H*n kommer vel när den känner för de..........

I Morgon är de dags för Dagis och skola igen, ska bli så skönt att komma in i rutiner, och barna sover när de ska på kvällen. Vendela är fortfarande uppe fast jag natta henne tjugo elva gånger. Så de blir att natta henne igen, slutar vel som vanligt att hon ligger hos mig.

Lelle har nu börjat jobba efter en vecka pappa ledigt och en vecka sjuk. Så de blir tomt nu i natt......

I dag tog lelle med sig Barna till farmor så jag fick villa, kan säga att även fast jag sovit en stund nu i ef/kväll kommer jag somna så fort jag lägger mig nu........


Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0