22/12 2011

Å vad hända visste ni om att vi har 2dagar kvar till Jul?!? ;)

Visst har vi bakat pepparkakor o lussebullar. Men Godiset då? Vardagsrummet måste Julstädat o just nu hittar jag inte trassan till moppen, sen ska jag hänga upp julgardinerna som jag stryckit så fint. Köket är klart men hittar inte Marios Julgardin våran o Williams måste finns någon stans. annars måste jag inhandla nya i morgon.

Sitter här o skriver nota som ska inhandlas o som tur är är de flesta julklapparna klara. Bara min ena syster kvar. Jimmy önskar sig pengar så de får han vel då.

Mamma, james o pirre ska vi fira jul med lite senare har vi tänkt.
o en sak med som är skönt att i år ska vi fira Jul hos pappa. Vi brukar köra varannan jul ungefär. Så vi behöver inte köpa in all jul mat puu vad skönt. Men vi har som vanligt Nyårsmaten, vad ska vi hitta på då tro?
Svärmor kommer i morgon, o jag börjar tro att en svärmors jobb är att hitta fel. Visst hon menar säkert väl, men måste hon gå o kolla mina gardiner som jag faktiskt har strycket o så ska hon åromt fråga - Har du värkligen strycket dem. GRrrrrrrrrrr

Ja tänkte sätta henne framför bingolotta o i morgon tror ni de funkar?

Sen vill jag önska Mirka lycka till då hon ska ha sitt 11:e barn nu undra om hon fått tro. Brukar läsa hennes blogg o hennes är bland de bästa.

Vendela o Mario är hos min syster Linda o William sover. Så ska sätta igång nu de sista. Lelle jobbar eftermiddag/kväll så borde vara hemma någon gång innan 23 hoppas jag.

Kram o God Jul på er. O David om du läser i dag var är mitt tränings schemma som du lovat maila??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0