1 April 2011

Skrev ju företag sedan, att min Vänina gifte sig med sin flickvän.
När man oftas vill/planera barn, så brukar de ju räcka med 2peroner. Men i min vänninas fall blir de ju lite svårt. Så till dem kommer storken, fast inte med barn utan med provrör. ;)



Vill man ha barn, så behöver de ju inte vara så svårt, vare sig du är gay, hetro eller ensamstående.
Så All Lycka till dem....

Jag Vendela och William var på Öppna förskolan i dag, Vi gick dit med min Vänina S. och hennes döttra Ä o T.
Sen kom även M o henns dotter F. Blir så mycket trevligare när vi är flera med större barn.

Lelle åker ju till jobbet som vanligt vid 15:15. Efter han kom slutade kl 05:00 i mors så tråkit med fredagar, att inte ha sin älskling hemma på kvällen.

Barnen och jag pysslade lite innan vi gick ut med hundarna bort till lekparken, där barnen fick leka av sig. MArio har varit sjuk hela veckan, så tyckte de var på tiden att han kom ut. Men han var så ledsen för minsta lilla. Stackarn han är säkert jätte trött i kroppen efter att varit sjuk så länge.

Nu ser de på kvällsfilm men tror någ han somnar rätt så snart.......

Har börjat läsa en bok av Majgull Axelsson. Is, Vatten Vatten, is. Lite hoppig mellan generationer och folk, men så svår att lägga undan. :) Rek. den.

Läs den! Handlar om ett tvillinpar, och deras barn som båda väljs bort av sina mödrar. Den ena systern blir med barn, men vill inte ha de, den andra systern gifter sig med en man, utan att älska honom så hon ska kunna ta hand om Systers son. Får sedan en dotter med sin man, men favoriten är systerns son......








Var på Bvc i går och nu väger han 5,9kg och är 62,5cm.

I morgon väntas ett fullspäckad schema.

Kl: 10:00 Byesmarknad
Kl: 12:00 Lunch med Svägerska och svärmor
Kl: 16:00 Lämna våra stora barn hos Morfar och mina syskon då de ska vara barnvakt.
Kl: 19:00 Födelsdags fest hos min Vännina Marina här är hennes blogg
http://mynewhome-mynewlife.blogspot.com/

Så Vi vet vad som väntar i morgon......


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0