8 Oktober 2010

I dag med mycket bråk fick jag äntligen iväg pojken till skolan, 3min efter 8:a. Först vägrar han gå upp från sängen, kan inte kläpåsig och de var fel motiv på frukost skålen med yougurt o flingor.

Men när vi äntligen var framme kom han på att han inte hade någon frukt med sig, så de får bli en promenad till skolan igen då, innan jag hämtar vid ett. Nu ska jag bara få i lillasyster lite frukost, hon är ledig från dagis Fredagar med mig och Måndagar med Pappa.

Så igår när barnen var lagda (Pappan på jobbet) O de är även jag lagt mig för att somna hör jag från köket klipp klipp klipp, ropar instinkt fullt på Vendela o hon kommer springade från köket med ett lende - Mamma jag har klippt mig. Hon är priscis nyklippt och nu har hon jättekort på enan sidan, tvärr inget vi kan göra åt, om hon inte ska få en jätte kort pojk frisyr. Så de får bli mössa tills de växer ut. :(

Får vel säga att de är ju mode nu med olika långt på sidorna om någon undrar vad som hänt.

Vill Åxå grattulera http://cimarosa.blogg.se/ och http://jimmyhh.blogg.se/  Till deras lilla flicka, som födes i Natten mellan Ons-Tor.

I går gick vi till Öb o köpte lite fredags mys. Barna cykla o de tog ca 2 1/2timmar tur o retur. Men tycker de gick bra i stora hela även om de var lite gnälligt på vägen ditt. Hem gick mycket bättre. :)

Nä ska få på Vendela lite kläder nu, så vi kan gå iväg med frukten.....


Kram Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0