4/11 2010

Så skönt med höstlov. Här är vi inte så någa med att de ska sova i "tid" när de har lov. Min Killen somnar innan nio i allafall. Och uppe tåk mycket tidigare än när de är vardag. Mellan 6-7. Vad är de med honom? när vi ska till skolan har han jätte jobbigt att gå upp kl 7. Men nu när de är lov o han kan sov????

Lilla syster därimot är uppe lika länge som en annan eller mellan 22-23 sen sover hon till 10. Så då kan jag gå upp då med :)

I dag och i morgon har vi tvätt tid då våran läcker o de SKA laga den. Undra när???? Så de är bara att konka med tvätten. Älsklinga får konga ner med tvättkorgen, så tar jag upp lite då och då. Då jag inte ska lyfta tungt.

Mario hade även 2kompisar hemma i dag. Ett syskon par, med 1år i mellan. tjejen går i Marios klass, lekte med Vendela och alla dockorna. Medans pojkarna spelade tv-spel! :)

Vendela har varit jätte arg o ledsen här ett tag, då Mario inte tycker de är kul med dockor, eller leka Mamma, Pappa Barn. ;)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0