28/9 2011

I Söndags blev jag gammal. Närmare bestämt 26år. Lite släkt kom på Söndagen o jag fick:
sammalagt 1000kr kläder, de svåra kommer bli att de är ett måste att de är klädern är till mig.
Smink o natrullet. liljor Rosor o någon i kruka med rosa blommor av Mario( Ja så kunning är jag :)
Vendela hade köpt ett Lilla nagellack, hon hade även tänkt köpa lilla hårfärg, men vilken (tur) otur att den färgen var slut.

Ja o mer kommer till helgen....
Ja de kvittar någ hur gammal man blir så är de alltigt roligt att få packet, speciellt sådant man behöver eller önskar sig.

Vi var även i stockholm i måndags skansen o mamma. pirre o lilla James.

Idag var vi utan Mario som var i skolan, på Öppna förskolan och barnvaktade samtidigt åt Älva.

Ungen/ Älsklingen ska ju röra sig hela tiden så detta är de bästa jag fick till. :)


Hermelin ungen lever fortfarande och har nu lämnat buren, för att nu skutta om kring med mamman. Så söt :)
Hoppas de är en hona, o mamman tycker om sin bäbis när den blir större så kan de ju dela bur. :)

dagen i morgon

7:00 - 8:00 Gör mario klar och följer till skolan.
8:00 -11:00 Vilar fixar o gör lunch till mig William o Vendela.
12:00-13:00 Gymmet, Vendela får se på film där och vi hoppas William sover fint i vagnen under tiden. :)
13:30 Skickar i väg lelle o William till babysimmet, fixar
14:30 Mellis
15:00-17:00 uteaktivering för barn o hundar.
18:00 Middag,
20:00 Läggdags för barnen
20:30 Lelle åker till jobbet
22:...... Dax för mig att nanna......


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0