19/12-11

Hej! Hur har ni de där ute? Julen närmar sig med stormsteg. Längtar till fredag då ska jag spela Bingo lotta, vilket inte hände mer en2g/år, de de är den ända gångerna de vissas i 4:an. 23 o 30/12. Vet inte om de blir dagen innan nyår då vi ska till skhlm på 50årskalas. Men ska i allafall spela, granera skinka o slå inpacaket på fredag, de som jag inte hunnit med innan då. Blir vel en del även på Lördagen med att handla då lelle jobbar hela fredagen som vanligt.

Vi har iallfall firat Jul med min svägerska med familj! En jätte mysig kväll. Tack!

Vi har även bakat pepparkaker i år. Fuskade o köpte färdig :)



Mario var i skola, så de var bara jag och Vendela. Mysigt Har lovat Mario att vi ska baka flera i mellan dagarna.

Nä nu ska jag lägga Vändela för 50 11 gången. Hmm

Vi har Även Julpysslat med kyrkan i kväll.


Mvh Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0