11 November 2010

Här skriver jag om Sidor o så glömmer jag o länka opps!

Här är den första länken http://micahs.se/  - Blivade ung mamma 14år
Och Mirkas blogg http://tiobarnsmamma.blogg.se/

Fortfarande snö här, Fast de är slaskit o halt. Hur hänger de ihop???

Är jätte trött nu för tiden, fast jag läger mig 22. Så har jag jätte svårt att gå upp kl 7 då barnen ska till  Skola o dagis. I dag vaknade jag halv 8. O min kära son var ännu tröttar så de tog nästan en halvtimme bara att komma upp. När han äntligen kom in till klassen var kl 8:25. Ooops igen. Så när jag lämnat barnen sover jag några timmar.
Men barna såg på kvällsfilm trodde jag. O när jag skulle kolla till dem vid halv sex, så sov Vendela i Marios säng och Mario i våran säng. Hade ingen anning om när de somnade, så de var lite svårt att läga dem igen vid 8. De somnade någ vid 9-10 Skulle jag tro.

Nu gör de rent hos sina kaniner och marsvin. Ge dem mat. Sen har jag lovat att Mario ska få spela på ps2.
Vendela får se någon film. Vill inte att hon ska lära sig de där med tv o data spel än.


Kram......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0