Vinnaren är....

Minns ni tävligen hos Familjen XL ? Jag var med o Tävlade om denna stuttis.

Dålig bild jag vet.
Snutten kommer i från Elmas handelsbod

De var jag som vann, o tror denna snutte blir perfekt till kommande barn. Så vi lägger undan den ett litet tag. ;)
William har blivit förstor för snutte. När slutade era med snutte? Våra har alla slutat innan året. Vad är vanligt tro?

Vendela hade simskola, så de var att ta med alla barnen o låta henne simma, Mario klara sig bra med sitt Ds. William var inte alls med på noterna. Så de var att aktivera en 1åring som vill ner i badet.....


William har tråkit på badhust o Mario spelar Ds



Så här glad kan man bli..........


Så nu ska jag köra några barn i säng........igen...


Kommer börja lite smått o blogga här Denna finns kvar o nya inlägg kommer även här tills jag vågar släppa taget o förra över denna blogg till min nya....
Kram

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Snuttisar är kanon :)

2012-03-07 @ 12:48:06
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0