7/2 2012

Gymmet i dag!

7min Cross
8min cyckel
60kg knäböj fram 1*5
65kg knäböj fram 2*5
70kg knäböj fram 2*5
70kg knäböj bak 1*5
75kg knäböj bak 2*5
80kg knäböj bak 2*5

mage sida handlar 5*5/per sida
rygg maskin 60kg 5*5
planka 10sek *5

De var vad jag han med i dag på en timme.

Började dagen på Öpförskolan, rytmik för William, Vendela fick med följa med, då hon satt o grätt i bilen att hon inte ville till dagis, sen hade hon host hela natten, inget på dan nu.  Handlade lite, gymmet, hem o lagade mat som lelle skulle ha gjort, men han var tydligen tvungen att mysa med William, så han han inte de.

Sen har vi bakat i dag, bröd, käleksmuns o chokladbullar. Så nu har vi även fyllt frysen med en del av kakan o en del av brödet.

Nu har jag försökt att få barnen ligga kvar i sängen i 30min. Mario spelar i sängen, en stund till. Men Vendela måste jag lägga igen då hon målar på stativet.....

Annars har V o granbarnet T sprungit imellan lgh hela dagen. Så mysigt ;)


Kram


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Min farmor o jag stod varandra väldigt nära men hon dog i en hjärtinfarkt när hon var 73..för några år sen.snyft.

men jag är nära min mormor med.



så du tränar också.

jag har nyss börjat gå på träning varje måndag..

men oj så svettigt.ler.



visst är de häftigt minnas förlossningarna.



kramis

2012-02-09 @ 20:29:08
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0