17/2 2012

Undra vad som är värst med fredagar, Vill åxå kunna ha fredagsmys hela familjen, men ice......
Lelle jobbar som vanligt, men jag börjar komma in i att vara "ensamstående" på ef och kvällarna.

Men att vi aldrig (om han inte är sjuk då) Kan ha Fredagsmys hela familjen. Får se ifram i mot Lördagsmyset i morgon.

Var nyttig i dag o gjorde morotsstavlar med dipp till 4 ungar. Först skulle ingen ha, men nu är morotsstavarna o dippen slut, så de var någ gott i allfall.

Barna har kommit in i en riktig spelperiod, vilket gör att jag längtar ännu mer till Vår/sommar då man kan vara ute hela dagarna. Här går man o tjatar o stänger av wii då hittar man dem framför ps2 an, stänger av de o de sitter med nitendo ds eller advansen.

Ja ja vi hade finns väder i dag, o vara ute en långstund. 10grader plus i solvägg hmm njöt......

Vi började dagen på öppnaförskolan hela familjen, kompisen K med dottern T var där, då hans vecka började i dag. Flickorna är bästisar o leker varje dag då hon är hos pappan. Händer att de leker även mamman veckor, då jag är kompis med mamma med.


Gjorde en grupp på fac så håller ni med o är hemma med eran barn kan ni gå med.... Här
Där kommer jag annorna träffar o finnas förvarandra. Bor man inte i västragötaland men är hemma med era barn så finns även denna grupp Här

Imorgon blir de kalas!!!

Har lite funderigar att träffa en syo, o kolla vad man kan läsa på distans på komvux, Vill läsa lite flera vårdkurser, då jag har lästen några redan. Så kanse ytligare en kurs även i höst. ;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0