13/8 2011

Svärmor har varit här sedan i söndags, men i dag åkte hon hem. Mario fick sova i våran bädbara köksoffa och bara de var ett äventyr i säg. :)

Var hos en kompis i går på Tupperware party. Har sålt själv och jag gillar deras grejer även om de är jätte dyrt.
Men köpte ett sätt med städduckar, så nu ska jag bl.a putsa fönster, för de var någon bra trasa till de. ;) Köpte även ett set med Sandwis boxar, som Mario kan ha sin fika när han har utflykt med skolan.
Hittade även en katalog med oriflame, så de blev ett Cars sett med tvål/Schampo o lika dant med Rapulsen. Ni fattar vem som får vilken va? Även ett par tenisskor som hennes son växt ut, jätte fina. Så lite fattigare då :)


Idag har vi kokat äppelsaft o mos. I morgon tänker jag testa äppeldryck. Har massa äpplen här 4 stora Äppelträd som ingen tar av, förutom vi då men de blir ju massa att göra av. :)

Var på gymmet idag, testade ett pass med Spinning en timmer jag trodde jag skulle dö efter 20min. Men jag kämpade mig igenom hela. Ett pass på gymmet denna vecka med o på  måndag hoppar jag på Afrodacen. 2Pass i veckan om man ska känna in på Gymkortet, men desstu fler desstu bättre. Tror ni jag klarar de första 10kg till William 1årsdag, i februari?? Hoppas!

Morgon dagen
7-9 Väcka, fixa frukost se till att barnen får på sig kläder borstar tänder o äter frukost. Och lämnar.
10-13 Fixar äppelpaj, Äppeldryck fixar Lunch till mig o William.
13:30 Uppföljningsamtal för Vendela.
15 Mellis tvätt/disk
18:00 Kvällsrutiner som middag, nattning mata djuren ja de vanliga.


Hur ser eran dag ut???

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0