Hurtiga jag :) 5 Oktober

Hej!

Lämnade barnen på dagis o skola, sen åkte jag till Skövde o utnyttjade mitt pressentkort på Hm, fanns inte mycket som passade :( Allt slutade på M eller Små L. Jag vill ju ha Xl. Deras BIB gör ju att man ser ännu strörre än vad man är. Men Köpte en långkjol I BIB o en Stickad mammakläning, men de var de som att finns. En Vintermössa till William o en höstmössa till Mario. Gick sedan vidar till Myrona där jag hittade en Molo mössa till William Höst. O En POP Mössa till Vendela, Höst. Gillar Att finda i bland.

Tränade ett pass Bouz Styrka (Eller hur de nu stavas) Hämtade Vendela och Vid halv 4 var vi på Öppnaförskolan,Då tidningen var där o interljuvade unga Mammor, ÄR ju inte ung Längre Men de säger att jag var de när jag fick Mario som 19åring.

Sen blev de ännu ett pass med Syrran Tyngdlyftning. Körde bla Ryck 30kg. Tänk nu på att jag inte tränat på flera år, o tog de lite lungt :) 55kg i knäböj.

Fick även med en ny familjemedlem från Fälköping.

Får jag presentera Alfred 1.5år
Här bekantar han sig med en av tjejerna Sally.

Vill ha lite förrändringar o gjorde om detta Skåp till Skoskåp, är inte riktigt färdig, lägger ut flera bilder när jag är klar.

Här innan jag slippa o målade



Slippat o Målat



Inte så bra bilder, men ni ser ungefär, ska även skriva en text på men återkommer med en förhoppningsvis bättrebilder.

I går var jag på badet, simmade bara några längde 500m. Men lekt destu mer med Barnen. ;) Vi var där med Väninnan J o hennes Dotter I.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0