26/10 -2011

Sitter nu här klockan tolv och borde sova då jag snart ska upp med Mario till skolan, men tänkte skriva ett par rader här först.

Idag lämnade jag Vendela, Lelle tog Mario,(som vanligt på onsdagar) William somnade påvägen till dagis, o jag tog sedan en sväng till Gymmet, men William vaknade efter 10-15minuter, så fick träna med en bebis på golvet. Satte han vid speglarna och han var nöjd :)

Handlade lite gick hem byte om och Lunchade med Tess o hennes yngsta son. De blev Kina mat, de var så gott och så länge sedan. Kollade in på sekend händ o hittade ett Mammut bord med 3stolar, som jag reserverade och hämtade med lelle sen, detta kommer nu att bryda Williams rum. ;)

Vi köpte även en krans o åkte till barnens Farfars grav o fixade lite tillsamans efter farmor.

Vi fick reda på att en bekants dotter just förlorat sitt barn, bara några dagar innan Bf. * Tänker på er*
Blir så ledsen när sådnant händer, som bara inte får hända.

Plockade undan i köket o barnas rum innan barnen fick lägga sig. Vendela hade som vanligt svårt att sova så hon fick följa med ut på minipromenaden med hundarna. Men nu sover alla här i huset o nu är de snart dags för mig.

William kommer vilken dag som helst att Krypa han kämpar o kämpar. Men han har sitt egna sätt att komma fram, man stutar på rumpan, slänger sig, rullar eller drar sig fram, dit man ska. Lite jobbigt men Snart går de fortare. ;)

I morgon ska vi med Mormor till Falköpings Mejeris Ostbutik o se vad de har att erbjuda!!!

O dessa bilar, nu har vi massa att fixa på cryslern, eller servopumpen o röret kostar massa. Så Blir kul att fixa de. Blir billigare att fixa Volvorn så nu har vi fått gå tillbaka till den. Hmmmmm


God natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0