17/10-11

Ska jobba 2dagar på sportlovet på en förskola med små 1-3åringar, ska bli så kul.
Fast man är hemmamamma och verkligen älskar de, så är de så kul att komma ut o vika i bland.
Lelle ska kolla om han får vara föräldrarledig dessa dagar. Ena dagen löser sig de ändå då lelle inte går på förrän natten, så han behöver bara vara hemma en natt. Men om han inte får ledigt har jag tre ungar att fixa barnvakt åt. Då de är lov den veckan.

Nu ska jag forsätta min projekt här hemma, Ska fixa lite tjockare långa gardiner som jag ska ha som draperi så barnen får som en dörr till deras hörna. I mitten kommer de stå två stora garderoper men öppningarna åt olika håll som kommer bli som en vägg. Barnen kommer även få en gemensam del i rummet, där i flesta leksakerna kommer vara. Williams rum ska åxå fixa i ordning De garderoperna som är i de rummet ska åxå få som ett draperi framför o luckorna ska bort så kan jag/vi möblera lite hur jag/vi vill utan att tänka på dörrar ska kunna Öppnas. Ska Även köpa Slöjddetaljernas Barnbord o måla o en av deras palar som åxå ska målas, mera bilder kommer när jag är klar, men jag måste vara klar till den 25/11 Innan Marios födelsedag, har jag som mål och helst innan Jul ska vårat sovrum förvanlas till en wiking clouset/sovrum bilder kom där åxå. Å vad jag längtar tills allt är klart.......


Undra vad jag ska ha för projekt sen, 3år är ju ändå en lång tid att vara hemma på.


/////Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0