9/5 2011

Så var ännu en helg förbi.
Hände en tråkig sak i fredag som jag inte tänker gå in på så ingående, men Vendela råkade ut för en olycka, som resulterade i 2stygn under ögat 3 under hackan o 2 i överläppen/ munen. Så hela ef. o kvällen spenderades på sjukhuset.

I Lördags var vi på konfirmation då min lille bror Jimmy tog konfirmation. Lite udda redovinsing i form av en modervisning där olika kläder liknads vid t:ex röd- kärlek. Min bror spelade Gitar o 3tjejer sjung.
Efter fick vi planka med potatis gratäng. MMM vad gott de var.

Igår ja vad gjorde vi då??? hmm jo lelle hjälpte en kompis att flytta, jag städade o tog de lungt i värmen.

Idag var vi o besökte de nya dagiset Vendela ska börja till hösten. Tror de blir bra, fast de är 28st barn 3-5år. Varför ska man knö in så många? 3 Fröknar.

Lelle o barnen åkte bort o lämna Ludde hos en kompis o hans tjej, då han ska bo där ett tag. Som en extra familj. Tror de blir bra för honom. Så jag var själv utan barn i 1.5 timme ungefär inte ens William var hemma, kändes lite konstigt att vara utan honom. Men kunde då städa klart, då Prästen kom o vi hade Dopsamtal. Fast vi pratade o fikade ute.

Har nattat alla barnen för en stund sedan, o i morgon rullar de på igen med dagis skola o senare på kvällen ska jag ev. Sminkparty LR på Öppna förskolan.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0