20 Maj 2011

Visst är de skönt när barnbidraget kommer? Men så är de mycket som ska göras, tanka bilden, vecko handla och betala smörgåstårter till dopet. Oj fick jag inte pengar i dag? ;)

Hade med mig Vendela o William till Öppnaförskolan i dag. Kompisen M o i o ms dotter F. Kom o Flickorna hade så roligt, de lekte med My littel ponny, dockhuset mm. Även P o hennes F var där. F är en månad äldre än William.
De var så klart många flera, fredag är de massa barn o föräldrar.

Vi gick sedan hem för att hämta pappan och Mario för att ta våran tradition den 20:e Mc donalds. Testade deras 1955 Och kan varmt rek. den. stekt lök, becon muma.
Handlade på city cross glömde notarn o häften av att vi skulle handla, så får handka i morgon.
Ska ju ha tjejkväll i morgon. Ska bli så skönt (o knyker nu familjen annorlundas Madde citat.) Karin behöver vara Karin i bland och inte bara mamma.
De kommer några tjejer hit och vi ska äta lite, drika vin, (man får dricka 1-2glas vin när man ammar och jag dricker något glas var 4månad typ). Här är en av tjejernas blogg, Marina

Blir lite ledsen när man ska kommentera i bland och man måste ha konto någon stans som hör till bloggen. Varför inte bara skriva in sin blogg????



Någon här som läser min blogg som kan hjälpa mig lägga upp bilder här uppe???

Så vad ska ni göra i helgen nu då???




Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0