18/5 2011

Vill Börja med att säga grattis till Tant Monica Grattis på 29årsdagen.
Haha


Ja vi var på Uddetorp Natutbruksgymnasiet med ÖP.förskolan barnen tycket de var jätte roligt att gå runt o klappa alla kalvar får och hästar. Min Lillebror Jimmy var åxå med. Såklart glömde jag kamaran. Hmm
När vi kom hem, åkte vi o handla lite Lunch, Fläskfele med runda "pomes"  majs o sås, Mums*
Vi tog sedan en sväng till svärmor för att gå genom lite snabbt runt bland kjulerna om vi hade något där.
Lagade mat, korv stroganoff med makaroner.
Barnen hoppade studsmatta och lekte i lekstugan.

Lite sne någon som vet hur man ändrar???





Läste saga efter tandbortningen, och barna somnad faktiskt efter en stund, även William var trött så han fick ny blöja o pyamas, så la jag honom i sängen o efter 5-10 minuter sov han, så nöjd. :) Passade på att ducha.
Så nu sitter jag här i min ensamhet o funderar på att lägga mig eller vänta en stund ifall William vill ha ett kvällsmål.
Måste släppa ut hundarna iallfall så de får kissa innan natten.
Simon ligger här under databortet o snarkar :) Han klara sig inte ut sin mamma (jag) Måste med mig överallt,blir så orolig om jag försvinner. Ska till och med ligga vid mina fötter då jag är på toa. :) Visst är de sött men kan bli rätt jobbigt i pland. :) Han är ju en omplacerings hund, så vi vet ju inte vad som hänt innan.




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0