29 Mars 2011

Här har vi fortfarande försylda barn. Mario ligger på febergräns och är väldigt trött i kroppen,samt att han hostar massor, så han blir hemma resten av veckan med. Vendela har fått gå på dagis idag och igår. Så hon blev inte "mer" sjuk. William är med försyld, och nojig som man blivit fick en läkare kolla honom igår. Allt var bra, men skulle återkomma om han fick feber.

Jag och Lelle förlovade oss 2003, men min ring försvan när jag väntade Vendela, så har nu äntligen beställt en ny.
blev inte en lika dan då denna ring gått upp jättemycket i pris, men hittade en billigare som påminer om den förra.
Så på Påsklovet då vi ska ju åka på Kryssning, tänkte vi förnya våra förlovnings löfte. Kanse lite löjligt, men Andra förnyar ju singa vigsel löften, och vi har ju inte annvänt ringara sen min försvann.

I morgon blir en ny dag, då vi planera så lite tomater, och plantera om några blommor här, förrut de vanliga.
Just de ska på läkarkontroll med William åxå.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0