29 Juni 2011

Visst är lite förvarmt men njuter, om vi nu ska ha en sån kall Vinter igen då ska jag banne mig njuta av varje minut:)
Nu är barnen nattade, dikmaskinen jobbar o Tvättmaskinen står på kö. (kan ju som sagt inte köra båda samtigt, för då rycker de propar. ) Idag tog jag sov morgon då jag vaknade med värsta mägränen, så barnen fick klara sig själva o William låg hos mig hela morgonen, åt lite då och då.
Sen lagde jag lunch egen gjord potatis sallad och grillad flintastek. mmm
När William sov middag, passade jag och lelle på att röja i källaren, så i morgon bär de av till tippen.

När vi var klara var klockan redan 18, men vi hittade en sprutande blomma i källaren, så den har barnen roat sig med under tiden. Så åkte vi ut till pappa en stund o matade o såg över kaninerna. Har ju min kaniner hos min far (en del av dem) Så är där typ 3,4,5ggr i Veckan, då matar o kollar jag över min brors kaniner åxå så vi hjälps åt.
Sen tog vi ett snabbt kvällsbad innan lelle for till jobbet....

Morgon dagen:
8:00-10:00 Går upp fixar frukost o tar tag i barnen sovrum som behöver en rejäl genomgång, barnen är förstås med och får sina uppgifter.
12:00 Lunch och i morgon blir de tacos som mario har beställt. Sen tippen.
14:00-15:00 åker o hämtar hö.....
18:00 ev drar vi en sväng te hjulafton i Lidköping......
20:00-21:00 nattar barn tvättar /diskar :)


Hur blir eran dag??


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0