1 Juli 2011

Igår blev de en lång dag i bilen då vi åkte till tippen hämta hö. o sen drog ner till badet. Hade med oss tacos som vi åt hos pappa, där vi lämnade de mesta av höt.

Var så dum och Simmande typ 3-4km i näsbadet med min bror över till andra sidan o tillbaka. Hela natten har de värkt i mina armar axlar o nacke o gör de forfarande så har bara sovit några minuter i duchen typ lite då o då.
Kan ju säga att de inte är vanlig träningsvärk, utan har ont i lederna som drar ut i fingrana, vill inte men de kan vara de min mamma, mormor o moster (?) har, fibromyalgi. Vill inte, men får så ont i bland, smörger med tigerbalsam typ varannan minut nu. Tycker bara så synd om William som märker av att mamma inte är som vanligt, o inte kan gå o bära honom eller knappt amma för de gör så ont. Har ändå ammat lite då o då och när jag inte klara av mer får han flaska. Hoppas de är bättre i morgon, lelle jobbar ju nu o kommer hem vid 1. Han ska egentligen hjälpa svärmor i morgon men hoppas då de klara sig själv o hoppas att de inte gör så ont på söndag, så kan han ju hjälpa till mer då. jaja vi får se. Men vill bara gråta just nu.

Mario o Vendela har fått roa sig själva idag, med ett vakande öga av mig då, så de inte hittar på för mycket bus.
Nu ser de på trassel, visst är den bra? Älskar dem.

Ska försöka bita i hop få ut hundarna nu, någ jobbigt att skriva detta.......



Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0