28/1 2011

Så i morgon är jag beräknad. Har haft förvärkar till o från hela dagen, Men de blir inte mer :(
Så frågan är ju om blir en Januri bebis eller en Februari bebis.......

Var på Rea i dag. Halva på 75%. Fick massor för 239kr.

En Lila Vinterjacka till Vendela strl 116 men stor som ett hus, så hoppas att hon går i den nästa vinter. Bara den har kostat 399:-ord.pris....

En Sådär Vårjacka typ, å hjärnsläpp, man kan ha de som tröja åxå o den håller sig från väta. Shoff.....Kommer inte på de. och 3pack trosor Vendela

Mysbyxor och Kalsonger 5pack till Mario. Plus 2pack kallinger till pappan i huset.

Som Vanligt kollade jag inte ens efter kläder till mig....

Ska försöka ta tag i städningen nu. Men min sista klädsträck strök med i går, o de var ju därför vi åkte till affären från början..... Jaja!!! Får försöka ta de i morgon kanse........

Ska få bort barnen från tv nu, o försöka få dem städa sitt lek rum...Önska mig lycka till!!!!

Kram på er!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0