4 Februari och ingen bebis än.....

Har fått ut mina ungar att leka ut i trädgården. :) Mario är på bättring men han kan ju ev. smitta så han fick fick vara hemma i dag med.

En av mina älsta vänninor marina http://mynewhome-mynewlife.blogspot.com/ Har för någon månad sen flyttat in till sin pojkvän Peter. Han har ett hus som han renovera, så nu har de ett hus som de renovera. De fixar o donar, med golv o vägar, så man blir alldeles avis. Vill ju åxå. Så nu har jag bestämt mig för att fixa nya kökstolar, som jag bara måste måla o fixa själv, samt ett nytt köksbord. Har ett i glas och kan ju säga att de är inget att rekomendera när man har små barn..... Sen har jag ju min köksoffa som skulle målats om för länge sedan.....

Så nu när jag är mammaledig så måste jag ju sätta igång sen när bebben har kommit eller hur.
Hade ett köksbord i furu, men de fick min syster. hmm undra om hon vill byta????
Stolarna vi fick med glasbordet, var av sämsta kvaliten.


Ska kolla mina barn nu o ta in hundarna, o jag som hade tänkt ta o torka av köksgolvet utan hundar o ungar, Får se om de kan hålla sig i lekrummet tro?????


Kram!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0