23 Februari 2011

Dagen började som vanligt med att skicka de stora barnen till dagis/skola.
Mario hade skridskor idag. Gick vel inte jätte bra då vi bara har åkt 3-4ggr med barnen. Måste försöka komma till ishallen oftare. :)

Har fått så ont i min ena axel, kan jag burit förmycket? Så när jag ammat william så tog jag en iprem o la mig att sova jag med. Då William sovit dåligt i natt, var jag med jätte trött.

Jag och William hämtade Mario på skolan, gick hem, så skickade jag iväg Lelle att hämta Vendela.

Marios kompis T ringde och ville leka, så hon kom samtidigt som Bvc sköterskan.

William blev vägd 4,7kg. Gått upp rejält sen han föddes. Nästan 700gram.
Fick läkar tid, och massa allmän info, som man redan visste, de är ju tredje barnet. ;)

Barnen lekte snällt. Tills Hennes mamma kom o hämtade.

Nu ser barnen på ice age 3. Medans William sover. Snart blir de tandborstning, pyamas och sängen.
I morgon är de bara Mario som ska upp till skolan.

Mitt klädpaket  från ellos har kommit. Fick lev besked i går att paketet var skickat och de skulle ta 3-5 dagar innan jag fick de. o de tog en dag. :) Ska hämta ut de på fredag då min mamma pening kommer.

William igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0