1 Februari 2011

Så var vi redan inne i februari.

Var på koll oss bm i dag, skulle visst ditt i morgon, men hon sa tisdag, så när jag kom hem att hon skrivit den 2:a...
Jaja hon han kolla ändå.

Hjärtljud: 140
Magen: 39cm

Har gått upp hittils: 9kg.

Vill att hon skulle kolla livmoderhalsen, men de ville hon då inte göra. Fick en tid, till nästa Onsdag. Har ingen bebbe kommit då, ska jag få en tid till igångsättning Sön 13/2, Då vi ska vara på Kanin utställlinig. Sa jag inte att de skulle bli den helgen bara för att???... Jaja hoppas iallfall att de kommer igång snart, helst i går.....

Barna ser på kvälls film, ska snart börja med middag, i dag blir de ungstekt falukorv med pasta.....
I morgon Köttfärslimpa med ugnstekt potais.
Tor tänkte jag laxbullar med potatis, o fredag tackos. Lördag o sön har jag inte hunnit planera in än. Så de kommer senare. Försöker planera in för en vecka åt gången, så jag kan veckohandla efter de.. i bland blir de bra o ibland mindre bra. ;)

Längtar till våren utan slask, men nu ska de ju bli kallt i slutet på veckan igen... Vill inte... Vill ju ha vår så ungarna kan vara ute och leka i stället för sin kvällsfilm........

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0