9 Agusti 2011!

Sitter nu här o läser lite bloggar, lelle ser på bartman o barnen sover.
Var inne och läste Viktorias blogg hon tipsande om detta bildspel , om hemförlossning. så fina bilder o väcker så starka känslor. Kanse ska födda hemma nästa gång? Nja de skulle jag aldrig våga, men vem vet? Skulle ni våga de? Med en eller två barnmoskor förstås, som kommer hem o är med???

6månader och 2dagar sen Lilla William kom,

O nu har han två små tänder, vilja av stål, leker, skratar och sitter, var tog min bebis i vägen???


Nu ser han ut så här:




Som ni ser är hans hår lite av de röda hållet och lelle hotar med faderskaps test. ;) Min mormor har varit rödhårig, men nu är hon mer ljus blond. :)


I dag har vi ändrat om här igen. Lekrummet är nu avdelat i två "halva rum" Barnen har varsin sida. Mario har även fått en ny sänggavel, mörkbrun Malm då han inte har någon. Deras sovrum ska nu bli datarum,gästrum o dockvrå tills William ska få eget när han är runt året.

Så nu hoppas vi att barnen är nöjda.

Morgondagen:


9:00-10:00 vi vacknar sakta äter frukost

13:00 Ska vi till min moster o hennes man o fira deras födelsedagar. Grattis till er!!!!
17:00 Fixar här hemma, städar tvättar diskar ja de vanliga......


Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0