4 April 2011

De lovade Fint väder och 15 plus i helgen, men vad fick vi? Regn, blåst och kallt.......
Min Vännina Marina fyllde ju 26år förra veckan, så i lördags var vi där och fira, de var bara William som fick följa med. :) Mario och Vendela hittade på massa skoj med morfar, mostrar och morbröder. De fick även uppleva en kalvförlossnin i går kväll.

Idag lämnade vi de stora barnen på Skola/dagis och åkte till Öp. Förskolan med William och var med på babyrytmiken. William somnade när de var 3sånger kvar. :) Sen gjorde jag och Vänina V. Fot och handavtryck på våra små. Ska hämta hem dem på fredag då jag, Vendela och William ska dit.

Åkte en vända till tipen, har några kvar men får ta de en annan dag. hämta barnen och åket till farmor där vi sågade till bräder till barnens sadlåda som vi ska bygga och ställa här hemma. Tog även hem Lennarts gammla skrivbord som vi ska putsa upp till Mario, så i morgon gör vi den sista ändringarna i rummet. :)

Så här ser morgondagen ut

6:45 Går upp, väcker barn, fixar frukost, barnen får kläder, tänder....Ammar, går ut med hundarna
8:00 Mario ska vara i skolan.
8:00-8:30 Vendela är gör sig färdig
8:45 Vendela är på dagis.
9:00 Utvecklingsamtal för Vendela....
10:00-12:45 Damsuger i köket, lagar mat, amma, mata djuren, läger in en maskin tvätt och en disk.
13:00 Tar med hundarna o William hämtar Mario på Skolan, forsätter ner åt och hämtar Vendela.
14:30 Hemma, äter mellis
15:00 Lelle vaknar, fixar färdigt i Barnens sovrum
18:00-20:00 Ducha barn, Middag, tänder pyamas och nattning.
20:00-21:00 Tar de lungt lite egen tid med en sovade Älskling.
21:00 Lelle åker till jobbet och jag gör mig i ordning för natten.....


Nu ska hundrana ut och tvätt ska hängas....
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0