27/4 2011

ÅÅ Gudarna ska veta att idag är jag trött.
Började förmiddagen hos min Vänina S. när jag lämnat barnen på morgonen.
Hämtade sedan båda barnen, William var ju med mig hela tiden. ;) Kände hur seg jag var o kom på att jag inte ätit mer än en kaka hos S. Beställde lite "fusk" mat. (Rullar till oss Vuxna o barnen fick dela på en pizza) Sen var de tänkt att vi skulle Gå till väninan T. barnen skulle leka, o lelle vara hemma o städa. O vi skulle gå iväg, känner världens huvdvärk, o hur jag nästan blir lite yr. William skriker o är hungrig åxå. Måste nu inse att om jag nu går i väg med barnen är de ju inte ens säkert jag kommer dit.
Går in och Ammar William o känner mer o mer detta går inte. Tänker att jag ska läga mig en lite stund. 0.5sek efter stensover jag. Älskling ringer Vännina T. och förklarar.

Nu 3-4 timmar efter är jag fortfarande trött, men kan sitta uppe en stund o kolla fac, mail och sånt.
Hoppas nu att de är resultatdet av för lite sömn, ioch med att jag envisas med att helamma, så får jag fortfarande amma 1-2ggr oftas per natt. Bara jag inte håller på att bli sjuk???!! När William är 4mån tänker vi börja med lite grött är planen. Hoppas jag orkar till dess.....

I morgon blir de första gången av fyra på babymassagen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0