5 September 2010

Så var hösten här.

Idag var vi i badhuset, då de var fri entre med några vänner o deras barn. Barnen hade jätte kul, ruchander o dyck hela tiden. I går var vi på tynglyftning tävling jag o barnen, gubben var hemma o sjuk. Min syster o bror tävlade. Jag om min syster var de första tjejerna engång i tiden som tävlade för sak. Men efter barnen kom har jag inte "hunnit" börja igen. Men nu har även min lillebror börjat o de är alltigt lika trevligt att titta på deras tävligar. De var då vi såg att de var fri entre på badhuset så de blev även ett dop i går med.

I morgon är de daxs för ännu ett ultralljud, hoppas då på en bra barnmorka så man kan få veta kön.

Barnen ska då till farmor en stund, sen ska vi ut o städa hos våra kaniner.
Nu börjar den hyrda filmen Land of lot, sår se om de är något att han.

I morgon ny dag ny vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0