21/9 2010

I går var vi o storhandla medans Mario var i skolan, så vi hade bara en unge att koll på. :) Killa in på Polarn o Pyret och köpte en Windstoffer till Mario,( Då vi köpte en till Vendela på Tradera, kände vi att Mario behövde en med, Tröjorna/jackorna är ju kanon) samt 3 tunnare mösser, med lite flise i. Tänkte de kunde vara bra, när vi har kalla mornar eller tempen ligger på 5grader eller något.
Fast de kostar ju att gå in, samt med en tunnare mössa till bebisen, gick vi ut 740:- Fattigare.

När vi kom hem, hämtade vi Mario från skolan, Sen kom min kära kusin Moa o hennes blivande man.
Vi hade en trevlig eftermidag o kväll innan de var dags för natting av våra kära barn.

Var hos läkaren i dag, efter som min hosta, hals ont eller Täppa inte ger sig. Men enligt läkarne är jag frisk. Fattar inte har ju feber till o från eller är de sånt som hör till graviteten???????

Ja ja på Torsdag, blir de praktik igen, och handling med min kära mormor, som jag är så stolt över.


Hej då! Snart börjar House......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0