17 September 2010!

Å vad jag önskar de var den 20:e i dag, så jag kunde storhandla i dag. Mina pengar Ska komma innan barnbidraget, men ni vet försäkringskassan...... Så mina kommer på måndag de med.
Så till fredagsmyset får vi baka något gott, vilket barna tycker är jätte kul.

Mitt nya moden har kommit o ligger o väntar på ica, men ska ändå ditt på måndag o hämta Vendela skor, Röd/vita Kavat som hon själv har bestämt, hennes gamla har liksom sett sina dagar o är ärvda så dessa kavat skor är ändå lång livade. Så tror jag väntar tills dess.

Barna ser på någon film just nu, innan deras filmtid är slut o de får hitta på något annat. Pappan i huset ska snart till jobbet, så jag tänkte göra ett röj i barnens rum samt våttorka o byta sängkläder. Så min kära tvätthög kommer att växa, så en del maskiner kommer att köras i dag med.

I morgon ska jag få lite egen tid (hoppas jag) då jag ska på ljusparty hos en vännina. Älskar gå på party o ljus hör liksom till nu på hösten, ska ha ett eget ljusparty nästa helg, efter min 25års kalas/eller fest vad man nu kallar de.


Nu får ni ha en bra helg, o komentera gärna om ni vill!!!!

Kommentarer
Postat av: cimarosa

Tack så mycket för tipset, det ska jag absolut tänka på :)

2010-09-18 @ 09:22:12
URL: http://cimarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0