Se de snöar..... 21/10 10

Ja som så många andra skriver i sina bloggar, Så snöar de i dag, o nu har de börjat ingen. Barna är jätteglada o tycker de är jätte kul med snö. Så kommer de in alldeles snöiga, så de är bara att skaka av o hänga upp på Elementerna. Så var de dax igen.

Sambon ska snart i väg till jobbet, hoppas de inte är halt, då vinterdäcken inte åker på förrän i helgen. Vill ju helst ha min gubbe hem, som vanligt i morgon bitti.

Ska på barn kalas i helgen, en 2åring o en 3åring, Syskon så vad köper man???? Va o kollade lite i dag, men fick bara hem present till en av dem.

Bebisen sparakar o har sig, känns i bland som de försöker tryck sig neråt, hoppas den inte vill komma än????
Vill ju vänta i allfall 10veckor till. Har ju presis gått in i v.25 så..... Förvärkar med samandragninga, har jag ju varje dag nu o de är värkligen onda sådana, o inget hjälper.

Nä upptidigt i morgon, då jag ska lämnas i skolan, hoppas de inte är så där jätte kallt i morgon brrr, tar ju bara 10-15min att gå ditt, men man ska ju hem åxå. Sen kommer Väninan M. o hämtar så ska vi åka till Öppna förskolan, med våra tjejer.

Hoppas de blir en mild natt utan en massa olyckor p.g.a Snö o halka brukar ju bli de är första snön kommer.


hej så länge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0