29/10 2010

Nu är de exakt 3mån innan de är beräknat att lillen ska titta ut vilket betyder att jag är i Snart 7:e månaden. Räknas jag som högravid nu ;) V. 26 har jag även kommit in i. Tänka vad tiden gick fort från och med att vi plussade.

Snart är de även jul. Har faktiskt börjat julhandla lite, samt planerat in lite vad som ska köpas ;) Sen fyller ju Pojken 6år. 28novemer så har även ett barnkalas och släkt kalas att planera in.

Nu ska jag o barnen gå på Spökvandring här i stan. Pojken har fått gått med Morfar, morbror och mostrar förut, då Lillan vart för liten. O Älskling jobbar kväll varenda eviga fredag. Men i år får även lillan gå och jag premiär :) För mig o lillan då :)

I morgon ska de ha invigninga av tågstation i falköping, där Min mormor bor, så då ska vi dit då de var något jippo där, sen lunch hos min kära mormor.

Sen ska vi ta hem svärmors g:a frysbox, då hon inte har någon annvändning för den längre. Så då ska mormor få våran lilla. Så nu kan vi storhandla o göra storbak :)


Kram på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Satu & Ögonstenarna

Va spännande med bara 3 månader kvar =) Hur mår du??



Tack för ditt inlägg ang.dopkläderna. Jag ska nog ändå köra på det du sa, ha kjolen och någon fin tröja på :)



Kramar till er!

2010-10-30 @ 15:57:54
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0